torsdag 8 oktober 2009

Hej igen!

Fy tusan vad skönt att ha flyttat!! Jag trivs galet bra!!

Lucas sover bra i sitt egna rum. Jag har fortfarande inte vaknat av babymonotorn. Vaknar alltid innan Lucas... Idag sov han till 8:15!!

I går var vi på 2 månaders kontroll med läkare på BVC. Dom var allt lite imponerande av Lucas att han är så stark i nacke, ben och händer.
Allt vara bara bra med honom och testikeln är på väg ner så förhoppningsvis sipper han operation.

Efter det var det dags för efterkontroll hos BM. Nästan allt var bra. Det var som jag misstänkte.. Har lite dåliga knipmuskler så det blir att kniiiipa så att jag slipper Tena som 26 åring... Men som BM sa det gäller ju att komma ihåg att träna, man kan ju inte sätta upp en massa lappar med KNIIIP överallt, men än så länge kommer jag i håg att knipa.
Sen ska jag bestämma mig över p-medel. Vill helst ha mina p-piller men jag väger för mycket så jag funderar på hormonspiralen.. Men är lite osäker.
Innan årets slut ska jag beställa tid för cytologkontroll... FYYY!!

Ska få besök snart av en kompis från gymnasiet och hennes son som är 1 år plus. Hon bor ju utanför Motala men av nån anledning ses vi väldigt sällan. Nu kan det ju bero på att hon börjat jobba men ändå, vi bor ju ändå i samma kommun.

Nej, ska ta och diska efter ffrullen. Bäst att passa på medans Liucas är nöjd i sittern.

KRAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar