onsdag 18 mars 2009

Hej igen!!

Är inte så duktig längre att uppdatera mig på bloggen men jag gör så gott jag kan!!!

Jag jobbar och står i. Tyvärr är hela stället fullt av hantverkare så det som verkligen behövs att göra är svårt att göra och vi ska öppna på måndag, en vecka försenade.

Är ändå lite orolig för hur det ska gå, det finns två som jag jobbar med som inte är de bästa. Båda två, far och son har inte den bästa bakgrunden (alkohol, droger, brott) och fadern klarar inte av att en kvinna tillrättavisar honom..
Vill inte hänga ut dem för mycket men ja... Chefen är ju iallafall medveten om det..

Kommer inte ihåg om jag berättat men vi har fått nytt underbart svart köksgolv!!

I helgen blir det att åka till Åtvidaberg, ska på barnkalas och på söndag ska mamma och pappa komma hit, förhoppningsvis får jag presentkort på IKEA och då ska jag köpa nya köksstolar!!

Det bästa med att jag har lön nu är att vi kan lägga undan 3000 i månaden så vi kan köpa min drömvagn och ändå har jag mer pengar kvar än vad jag hade i aktivitetsstöd!

Med magen är det bara bra. hade ett stress symtom förra veckan och åkte till BM men allt var ok och bebisen hade 148 i starka hjärtljud och som jag skrivit tidigare så gillade bebisen "Alla-låten" i Melodifestivalen.
Men jag kan ändå inte låta bli att vara lite orolig, tycker inte att bebisen rör på sig så pass som den borde när jag är i v. 22.. Hur är det nu igen? När kommer de "riktiga" sparkarna???

Nej, ska ta och hitta på nåt att göra, kanske hjälpa Stefan med köttfärssåsen lite.

KRAAAAM

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med nytt köksgolv. Jag vill med ha ett nytt köksgolv, men det får bli vid ett senare tillfälle då vi river hela köket.

    Tror inte att du behöver oroa dig över bebisen. det kan ju bero på mycket att man inte känner så mycket ännu. Först och främst är den ju inte så "stark" ännu och sedan kan det ju bero på om livmodern lutar framåt eller bakåt och likandant med moderkakan, om den ligger i framväggen eller inte.

    Om du ändå är orolig så be att få komma till din BM igen.
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jo, har för mig att min tidigare BM sa att min "tapp" lutar bakåt så det kan någ vara så, jag känner iallafall att bebisen gillar att ligga långt ner.

    SvaraRadera