söndag 22 mars 2009

I morgon smäller det!!

Restaurangen öppnar!! Några av de andra städade i går morse och ska städa mer i eftermiddag.. Problemet är att jag inte kunde/kan. I går åkte vi till Åtvidaberg för att först äta hos farmor och farfar och sen var det barnkalas.
Idag kommer mina föräldrar för att fira mig, de kommer vid tre, fyra och de andra ska börja städa fem. Känner mig lite taskig men de andra sa att det var ok. det blir lite trångt om alla ska hjälpa till...
Så i morgon blir det att jobba för första gången i restaurang. Det ska bli spännande. Just i morn ska det vara lite underhållning och så. Alla utom tre ska jobba i morn så de andra tre ska "vara i matsalen"..
ÖNSKA MIG LYCKA TILL, ni skulle bara veta hur jag ser ut i kläderna...

Som sagt, mamma och pappa kommer idag. Ska baka en kaka snart. Meja och Stefan ska till simhallen snart med en av hans arbetskamrater och hans barn, det blir nog kul för dem.
Jag ska sluta nu, ska också hänga fast påskfjädrar i en bit av häcken på framsidan tänkte jag.

KRAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar