söndag 1 mars 2009

Vasaloppet...

... har jag på på TVn men tittar inte vidare aktivt på det.

"Wallander" i går var klart sevärd men JAG hade ju heller sett "Män som hatar kvinnor" eftersom jag är så otroligt kär i bok trilogin!
Det var ju första gången vi var på bio i Motala och jag tycket det var konstigt att de kollade inte biljetterna. Det var bara att gå in i salongen och sätta sig och de kom inte ens in för att titta om alla hade biljetter... Men, men, det är ju deras val.
Vi var inte många i salongen, tror vi var runt 11 stycken bara, men i den andra där "Män..." visades strömmade in folk.

Har ju sagt att jag ska skaffa de nya UL bilderna och lägga in men våran kamera är hel knäpp. Batteri luckan är ju trasig så när man sätter på kameran måste man trycka in luckan som en galning och samtidigt tror jag det den var bland de första digitala kamerorna som kom och batterierna är konstiga, funkar inte med nya.
Hade jag fattat mig på scannern på skrivare hade jag kunnat använda den.. men vi får se hur det blir.

Ska sluta nu, har letat fram instruktionsboken för scannern så får vi se ifall jag är "scannings kunnig".

Ajökens!

KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar