lördag 28 februari 2009

Skönt!

Man fick sova en hel natt, men vaknade vid sex för att gå på toa, gick och la mig och kunde sova en timma till som var väl behövlig!

Meja mår mycket bättre, hon drack rätt mycket i går kväll som hon fick behålla och åt bra frukost och hon har en sån snäll faster som vill ha Meja över natten så att mamma och pappa kan koppla av efter allt.
Vi har fått fasters bio biljetter så det blir bio här i Motala i kväll. jag ville ju helst se "Män som hatar kvinnor" men inte Stefan, så jag gav mig så vi ska se "Wallander-Hämden". Vi bokade via nätet och enligt den sidan är det endast fyra biljeter bokade inklusive våra.

Nu har Stefan och Meja åkt iväg så jag ska se en gammal "Bond" som jag spelade in i natt, och sen se damernas alpina.

Ha en trevlig helg!!

KRAMAR

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni börjar må bättre igen. Inget trevligt alls att vara dålig.

    Hoppas ni får det trevligt på bion. Själv hade jag nog också hellre ett Män som hatar kvinnor i stället för Wallander även om jag gillar Wallander också.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är skönt. Som tur var, var det bara Meja som var sjuk, men hon äter mer och mer nu sakta men säkert. Kan tänka mig att hon har rätt ont i halsen eftersom hon hosatr så mycket.

    SvaraRadera