söndag 14 juni 2009

Färdigjobbat!

Känns sådär, visst, det är skönt att jag KANSKE kommer orka med vardagen bättre, men om dagarna har jag ingen att prata med direkt, inga vuxna iallafall.. Har tack gode gud inte så ont i ryggen..

I går kom faster Carola på besök. Hon hade med sig några paket till Meja som Meja ville att jag skulle öppna, men till slut öppnade hon dem själv. Hon fick två målarböcker, ett par tights, ett linne och leggings i strumpbyxematerial. Leggingsarna ska vi se om vi kan byta till en storlek större. Meja älskade dem för det var Hello Kitty på dem.
Vi tog en sväng till city för att se hur många cyklister efter Vätternrundan som fortfarande inte hade kommit i mål. Det var en del. Iallafall blev det mycket gång och nu vet jag verkligen hur foglossning känns, fy hundan vad ont jag fick!!

När Carola skulle hem ville Meja med så om ett par timmar ska vi in till Linköping för att hämta henne. Passar även på att åka till Babyproffsen för att hämta ut babyboxen och till HM för att byta leggings.

Vi har precis varit ute och rensat lite i rabatten och ska snart flytta en garderob in till mejas rum för att vi ska få plats med spjälsängen i vårat rum. Hade vi vetat om att jag var gravid hade vi aldrig bytt rum med meja så att vi fick det lilla... Men men. Det får gå. Vi har satt upp oss på en fyra men vet inte om vi vill flytta eftersom vi trivs så bra här.. Måste vara en super fyra om vi ska flytta.
Med andra ord. Finns det hjärterum så finns det stjärterum!!

KRAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar