torsdag 25 juni 2009

Varm torsdag!!

Gårdagen var förskräcklig!! För mig iallafall pga värmen. Idag har varit bättre, satte mig en stund i Mejas pool som var svalkande. Jag ville inte blöta brösten för att skydda dem men de gjorde ont ändå eftersom vattnet var kallt, eller ja, tydligen, om vår termometer stämmer så var det 20 grader varmt.

Meja har lekt med grannen över idag. Både hos oss och hos dem. Äntligen har hon en kompis och förhoppningsvis får hon fler när hon börjar på dagiset i området.
Vi var på besök på det nya dagiset idag. meja tycker det är ett bra dagis för avd heter Bamse och sen har de ett Pippi dockhus!!

Idag har jag tittat lite på bilar på Blocket. Stefan har gjort det också lite när han haft tid på jobbet. Har hittat ett par intressanta som inte kostar multum.
Förhoppningsvis får vi våran bil såld på tisdag och i bästa fall för hela 8000:-!!
Så i kväll ska bilen till "doktorn" för att fixa parkeringsbromsen och på lördag förmiddag ska vi till Åtvidaberg för att byta olja,

I morgon ska jag till city och möta upp vännen. Det ska bli kul med tanke på att vi knappt träffats de åren vi bott i Motala och då bor hon ändå i samma stad.

Lördag eftermiddag, på väg hem från Åtvidaberg, ska vi stanna till på Ikea och Ikano-huset för att inhandla de sista grejorna till bebisen.

Snart kommer Stefan äntligen hem. han har jobbat över idag för de har allsång i området där de är bovärdar. Tyvärr måste han ju ta bussen hem men han kommer nog rätt snart ändå.

KRAMM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar