måndag 15 juni 2009

Första dagen hemma!

Och så blir man väckt av telefonen kl 8. Det var restaurangen som inte klarar sig utan mig tihi. Vi har hem leveranser till de gamla i området och de har inte den kollen på alla som jag hade eftersom det var jag som hade ansvaret. Känns lite kul.

Eftersom jag kan ha sovmorgon så ja, Meja går fortfarande heltid på dagis. Schhh, säg inget!! Iallafal, vi kom överens med Mejas fröknar, eftersom hon inte kommer tillbaka efter semestern, ska ju börja sen på det nya dagiset, och att det var tänkt att jag skulle jobba juni ut, så frågade vi bara hur vi skulle göra, det är ju bara några veckor till och Meja älskar sitt dagis.
Så det är lite hysch hysch, eftersom hon igentligen ska gå 15 timmar i veckan nu. Så de andra avdelningarna och så vet inget.

Vid nio ska jag ringa en kompis som tydligen ska ha en bebis till!! De hade fått reda på det här om dagen så det är lite kul eftersom deras barn är 1,5 år och den lilla inte heller var planerad. Så vi får se vad hon säger.

Idag ska Meja på 4 års kontroll. Antingen tar jag bussen eller så kommer Stefan och hämtar mig, får ringa och fråga honom eftersom jag glömde kolla det med honom i går kväll.
På onsdag är det sen dags 35v kontroll hos BM.

Nej, nu ska jag fixa mig lite frulle och sen en skön dusch!!
KRAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar