onsdag 8 juli 2009

Hej hej!

Okej, så här mycket behöver det inte regna, och det får gärna vara liite varmare....

I går såg jag på Jackson filmen på 4:an. Den handlade om "The Jackson 5". Helt ok. Tyvärr missade jag minnesgrejen, men har lite inspelat, pytte..
Iallafall, som Peura skrev på sin blogg; Man kommer minnas honom för det han gjorde inte för det han påstås ha gjort.
HELT RÄTT!!

Om några timmar kommer Stefans föräldrar och hämta Meja. Hon ska vara hos dem tom lördag då vi ska på marken. De ringde i förrgår och sa att de ville "avlasta" mig. Vilken snäll släkt man har!!
På lördag får Meja tyvärr åka till faster och stanna där till fredag. Inte kul att ha henne borta så länge... Men vad gör man så här innan förlossningen? Det är ju bäst eftersom Stefan jobbar nästa vecka och hon kanske inte klarar av mig med verkar och sen vill alla så gärna hjälpa till...
Kommer iallafall sakna henne enormt!!

I går var vi ute hos en kompis. Det var super trevligt. De har köpt ett nytt hus och har bott där i typ 4 månader.

I morn blir det BM kontroll, v. 38

KRAAM

3 kommentarer:

  1. Shit du har ju inte långt kvar jue :-)!!! Hoppas allt e bra!!

    SvaraRadera
  2. Förresten vart är marknaden???

    SvaraRadera
  3. Det närmar sig med stormsteg. Hoppas du slipper gå över. Det har jag gjort alla tre ggrna :(

    Kram!!

    SvaraRadera