fredag 10 juli 2009

Regn, regn..

Behaglig temperatur men det behöver ju inte regna heeela tiden...

För att svara på mina läsares kommentatorer:

Peura; Marknaden är i Horn utanför Kisa. Nej jag har inte så långt kvar, men jag mår bra, så bra som det går med en klumpig mage. Tycker det är skönt med svalare väder.

Rabarber; Jag gick precis en vecka över tiden med Meja. hade tid för igångsättning på lördagen för att det läckte fostervatten, men hon kom på fredagen.
Jag drömde att jag födde den 25 juli så vi får se om det blir en sanndröm.

Iallafall. Dagen har jag tillbringat framför TV. Meja har varit ett par dagar hos farmor och farfar. Vi får träffa henne under marknaden i Horn i morn, sen ska hon till Carola sista veckan Stefan jobbar.
Vi ska spänna fast kasetten till bilstolen idag så att den sitter där när vi ska i väg. Det blir även att ta med väskorna ochså i morn, för man vet ju aldrig vad som kan hända.

Oj, oj, oj, oj, helt plötsligt var det mulet och regn, nu är det blåa luckor och sol.. Konstigt väder!!

Nej, ska sparka Stefan i baken så att vi kan göra nåt.

KRAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar