måndag 20 juli 2009

Hej hej!!

Snart ska jag göra ny play doh deg till Meja. Trodde jag hade allt hemma i går men nej, inte citronsyra så det fick vi köpa. Sen nyss när jag tänkte börja, ojdå, hade bara ett litet saltkar, med tanke på att det behövs 2 dl... Stefan är i väg och köperdet, han ska tanka och så också.

Idag vid ett ska jag träffa narkosläkaren. Skulle igentligen träffat BM idag men det ringde och ändrade till onsdag istället. Jäkla semestertider!! Har haft 4-5 olika BM!

Vi tackade ju ja till lägenheten. Nu ligger vi som 3:a på den. På onsdag får vi rada på om den är vår. Det ska hända mycket på onsdag;
1. Bebis
2. BM-träff
3. Ev lägenhet

Annars idag blir det rätt lungt. Just nu är det sol, men det håller nog inte hela dagen så vi får se vad vi hittar på!

Nu kan bebisen verkligen komma när som helst! Ingeting känner jag..

KRAAMAR

4 kommentarer:

  1. Åh, så spännande stt bebisen snart är här. Jag är jättenyfiken

    Hoppas att ni får lägenheten.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är spännande!!
    Hoppas också att vi får lägenheten!!

    SvaraRadera
  3. MEN KLÄMM UT NU!!!

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha. Ska till BM i morn så får vi se vad som händer sen!!

    SvaraRadera