lördag 11 juli 2009

Marknad i Horn avklarad!

Och ingen bebis än.
Vädret var sådär, regnade från och till, men vad gör det? Man torkar ju! hatar alla som springer omkring med paraply så att man nästan behöver blunda och skydda huvudet för att inte bli spetsad! DET ÄR JU BARA VATTEN!!

Köpte iallafall blommor. Gröna 4 för 100. Meja fick ett litet stall med en ponny av farmor och farfar och så köpte vi en stor Nalle Puh kasse med dragkedja som jag tycker är bra att packa i.

Meja blev så glad när hon fick träffa oss idag. Jätte mysig och kramig var hon. När vi sen åkte till Carola och fikade, gick det bra, tills vi stängde dörren... Då hörde vi henne gråta... Stackars gumman... Ville inte lämna dig men vi hämtar dig på fredag eller lördag gumman. Var stark och håll ut så gör mamma och pappa det också...

I går satte vi fast bilstolen i bilen. Hade lite svårt med tanke på att att det var fyra år sen vi använde den sist. Men det gick. Väskorna ligger också i bagaget så vi är väl förberädda nu.

Lite synd är det att det är bebis på g.... 8 augusti kommer Robert Wells till Folkets Park.. Vi så gärna gå men det går ju inte med en liten bebis.. Få se nästa år.. kanske Rhapsody in Rock?

I morgon måste vi bara städa!!

KRAAAM

2 kommentarer:

  1. Nope, den går inte i sverige. Inte vad jag vet i alla fall. Tittar väldigt sällan på serier i "sverige-takt". Jag letar upp serierna när de går i USA och glor på dem i samma takt som där.Eller så samlar jag på mig serierna och ser en hel säsong på några veckor. Kollade på Smallvilles alla 8 säsonger på två-tre månader.

    Jag är lite knäpp på det viset *S*

    Måste vara ett fenomen bland karlar och barn, det där med att släppa sakerna där de är.

    SvaraRadera
  2. Jo, nog är det ett fenomen ha ha!

    SvaraRadera