torsdag 16 juli 2009

Snart fredag!

Och Stefans sista dag innan semestern!! På lördag ska vi hämta lilla älsklingen, fast snart blir hon stora älsklingen!!

Idag var det först tänkt att jag skulle till en ny vän och titta på kattungar men hon var tvungen att jobba så det blir i morgon istället.

Stefan jobbar över idag, till runt 18. De har allsång för de äldre i området.

Nu är det sex dagar kvar till bebis och jag har inte känt ett dugg. På måndag blir det koll hos min vanliga BM. Innan det ska jag av nån anledning träffa en narkosläkare angående ryggbedövning och övervikt. Konstigt nog eftersom jag sa sist till den BM jag var hos att jag vill INTE ha ryggbedövning utan bara lustgas för det funkade perfekt med bara det med Meja. Men av nån anledning lyssnade hon inte och skickade ändå väg en remiss.

Just nu "tävlar" vi lite om vilken dag bebisen vill komma. Jag tror på 25:e (efter min dröm), Stefans moster 22:e (som planerat) för att hon fyller år då. Sen har vi min pappa som flyller 29:e, min farmor dog den 30:e (för ca.10 år sen eller nåt) och Stefan fyller den 1:e augusti. Men vi får se hur det blir.

På två dagar har jag ätit typ 2 kilo vattenmelon... Gott!! Blev sugen på godis i går, så det blev en jobbig och välbehövlig promenad till MAXI och kom hem med godis för 40:- ....

Nej, nu är våra bästa år slut, så nu ska jag se Sjukhuset reprisen!!

KRAAMAR

2 kommentarer:

  1. Åhhh spännande för er... Jag tror på 24:e!! Varför vet jag icke... Mysigt med kattungar!

    Hmm jag är med överviktig men för mig har det gått utmärkt att få ryggmärg två gånger. Den har dessutom fungerat kalas... Lustigt att hon inte lyssnade, vill man inte ha den så vill man ju inte. Och det finns ju massa andra smärtlindringar man kan ta ist!

    Hoppas ni mår bra annars!

    SvaraRadera
  2. Jadå vi mår bra!!
    Ja visst finns det annat och jag sa ju faktiskt till henne att jag BARA vill ha lustgas. Men , men. Får säga samma till narkosläkaren

    SvaraRadera