söndag 6 september 2009

Hallihoj!

Meja har fortfarande feber. 39.5. Hon drömmer också helt plötsligt, vad jag tror är feberdrömmar, om insekter och elefanter, som hon tycker är obehagliga, stackare. Hon får vara hemma från dagis i morn så får vi se.
Stefan får gå i från jobbet lite i morn eftersom Lucas ska till BVC. Är kanske inte det smartaste att ta med ett sjukt barn till BVC i dessa svin tider.

Undra hur mycket han har växt nu? Är glad över att han går upp bra i vikt med tanke på att jag bara ammar. Det gick ju inget vidare med Meja utan fick börja med ersättning vid 4 veckor. Men guud jaaa vad jag längtar tills vi börjar med välling eller ersättning. Lucas är väldigt tuttig och det är inget vidare att alltid sitta i soffan med han framför. Många timmar av dagen försvinner fort och Stefan vill nog gärna ha Lucas lite mer utan att han gallskriker, han gillar inte nappen något vidare heller.

Har köpt världens bästa film! Män som hatar kvinnor!! Blir att köpa de andra också. Har ju även alla böckerna.

Vi har satt in en helt ny spis på Tradera som är redan uppe på 3000!!!

Ska även sätta in två plafonder och en hel del av Mejas bebiskläder.

KRAAAM

2 kommentarer:

  1. Män som hatar kvinnor är sjukt bra asså. Leifa gillade den med fast han inte brukar gilla denn typen av filmer alls.

    SvaraRadera
  2. Som Stefan då. När den gick på bio så ville jag se den. Stefan ville hellre se en Wallander som jag tyckte var sjukt dålig

    SvaraRadera