onsdag 9 september 2009

Harry Potter cd 2

Ja, han var tvungen att bränna på två skivor, men det verkar som att Lucas håller på att vakna nu, lustigt nog (INTE), så det blir nog att se senare, men jag har ju massa annat på TV att se. Anpassar min dag efter TV (fy på mig)
11:00 Sjukhuset (TV8, repris)
13:25 Förlossningskliniken (TV4)
14:10 Extreme Home Makeover (TV3, repris, om jag känner för det)
15:00 Tyra Banks Show (TV3, om jag känner för det)
16:00 Top Model (TV3, repris som jag sett flera gånger men är besatt!!)
17:00 Project Runway (TV3. repris som jag också sett en är besatt!!)
18:30 Unga Mödrar (Kanal5, besatt)

Sen finns det ju program som bara går en gån i veckan:
CSI New York och Miami, Criminal Minds (Börjar i morgon), norska Unga Mödrar, finns säkert mer jag ser men det får räcka.

BVC ringde förut så på fredag 13:00 bilr det vägning igen.

Vi fick ingen köpare på spisen... Vi hade fått ett bud på 3000 men eftersom det inte var det priset vi hade satt så blev den inte såld... Tycker det är konstigt att man inte får mailen till den högst bjudande för vi kunde ju faktiskt släppt den för 3000... Aja, har satt ut den igen så får vi se (utan pris).

Lucas somnade om så det är bäst att se lite på Potter innan laga-mat-dags och Förlossningskliniken.

KRAM OCH HEJ

2 kommentarer:

  1. Här har du en till som är Tv-nörd, men hittar jag något som jag gillar så drar jag ner alla avsnitten och sträckser det. Gillar inte att vara slav under tv-tider.

    Hoppas ni får sålt Spisen. Men kan man inte se vem so lagt högsta budet och sedan välja tt kontakta den personen. Brukar gå inne på tradera sidan. Eller dom har gjort om det nu?

    Varför har ni en extraspis? Det är ju oftast inget man bara köper på sig? *s*

    SvaraRadera
  2. Jo man ser vem som lagt högta budet men vi kunde inte se hur vi kunde kontakta personen.
    Spisen ja, det blev som det blev...

    SvaraRadera