måndag 28 september 2009

Måndag igen då

Trivs som fisken i vattnet i denna lägenhet. Att man har en egen ingång och så, det är som radhus..

Lilla Lucas säger jag bara... Knappt en halvtimma efter han blev badad i går kväll, sket han ner sig totalt!! Blev att skrubba babysittern till och med!! Jag får nog tapå mig skulden för hans mage... Hade smällt i mig en del rå gul lök till de hemmagjorde hamburgarna i går..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Det är inget tevligt väder ute, men det kanske blir en promenad ändå sen kanske... Skulle vara skönt, men jag villgärna ha någon att gå med och jag har ju ingen...
Gud vad pessimistisk jag låter...

Om Lucas är "snäll" ska jag ha maten färdig när Stefan kommer hem. Det blir hemlagad sparrissoppa på frysta gröna sparris och sen lite räkor i. Hoppas den blir lyckad..

Just det, måste ringa barnmorskan och kolla upp vilken dag och tid jag hade för återbesöket.. Satt i bilen när de ringde och jag hade inget att skriva på...

Nej, det var väll allt förnu tror jag.. Fortfarande inget brev från A. Skickade ett mess för några dagar sen somn hon inte svarat på än.. Skickade messförra månaden också så två mess vid löning som hon inte svarat på...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar