lördag 26 september 2009

Meja är hemma!!

Efter ett par dagar hos farmor och farfar är Meja äntligen hemma.Hon hade fått hemlängtan och ville till mamma, pappa och lillebror.

Fredagen blev underbart lyckad! Träffade Sandra, gick till "Grönaskylten" där hon inhandlade göttit till i kväll.
Sen blev det fika på Gränden, eller Leo som det heter nu. Fasen vad Linköpings centrum blivit förändrat sen jag var där sist. Äffärer flyttat, nya affärer och ombyggt.
På Cubus hittade jag äntligen en overall till Lucas, en brun lite småluddig underbar sak. Sandra hittade en body som jag bara var tvungen att köpa. Den är svart medvitt tryck; "Making a mess just like dad". SKITKUL tycker jag.
På Kapp Ahl fyndade jag tre byxor betala för två och en vit brunrandig dräkt.
Efter det gick vi till en skoattär jag inte visste fanns, DNA. Sen tog vi en sväng hem till Sandra så jag fick se hur hon bor nu.

I morgon ska Stefan och hans syster städa den gamla lägenheten. Undertiden ska jag, Meja och Lucas till skogen.Hittade ett stället med trattkantareller och där man kommer fram med barnvagn!!
Föehoppningsvis är det ingen annan som har hittat "mitt" ställe!!

Nu blir det att borsta gaddar och lägga sig en mysig säng, fast när Stefan bäddade rent efter flyttan satte han på mitt påslakan ut och in!! KARLAR!! ;-)

KRAM OCH SOVGOTT!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar