måndag 21 september 2009

Ny vecka!

Jag hoppas att jag får ett brev från A denna vecka...

I morgon blir det BVC kl 9. 8:30 har Meja fotografering på dagis. Vid 9:30 kommer farmor och farfar och hämta henne eftersom vi ska börja flytta!!

I går var jag på plastparty. Det blev en ostkupa, har även beställt ritmallar som Meja ska få i julklapp.

På onsdag ska jag och Lucas träffa Madde (som hade platspartyt). Vi ska hålla oss undan på MAXI ett tag så Stefan och en annan kan flytta de tyngsta grejerna.

På fredag ska jag träffa Sandra inne i Linköping. Det var väldigt längesen vi sågs så det ska bli supertrevligt! Ska försöka hitta en mysig overall till Lucas.

Kläderna blev sålda i går. Men tyvärr bara för utgångspriset 100 och 200. Men vad hundan, det är nåt iallafall!

Buh för Kanye West - För vad han gjorde mot Taylor Swift på MTV galan
Hurra för Beyonce - För att hon gav hennes tid för tacktalet till Taylor!

Bye for now!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar