fredag 3 april 2009

Är så irreterad!

Har ytterligare hört skitsnack från vår såkallade vän! Hon som tydligen anser att altt som har hänt mig den senaste tiden är en bortförklaring för att slippa jobba!! Jasså!? Fråga Stefan hur många gånger om dagen jag tjatat om att jag inte vill vara hemma, att jag vill jobba! Jag trivs som fan och känner mig som en liten skit att jag är hemma!!

Att hon säger som hon gör? Kan det bero på att hon är hemma för andra veckan i rad? Skyller på att hon har onte i ryggen när vi VET att hon INTE vill jobba??? Att hon är för fet för att orka röra på sig!!??

Ja, jag är arg! Fattar inte hur vi kan ha varit så naiva så länge när vi vet nästintill allt hon har sagt om oss!!??

2 kommentarer:

  1. Jobbigt med sådana "vänner". Hon har antagligen dåligt samvete själv över att hon inte är på jobbet.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Precis! Likadant när hon är sjuk, då får man absolut inte vara sjukare än henne, ren jäkla tävlingsmänniska. Man kan ju tro att hon är 15 men närmar sig snart 40!

    SvaraRadera