onsdag 29 april 2009

En dag kvar, sen ledig tre!!

Känner mig lite stolt idag!! Fick en egen nyckel till jobbet!! Kan ju bero på att en inte fick förlängd praktik och en annan tog då hennes tider och börjar då 8. Jag börjar ju sju så då är det u en fördel att ha en nyckel.

Fick godkännande av bossen att vi fick köpa t-shirtar. Jag var snäll och köpte två för 99, medans de andra köper en t-shirt för 100.

Stefan jobbade över idag så jag hämtade Meja själv. Fickju åka buss. Vi skulle titta efter solglasögon till Meja. HM hade inte en enda, vi gick då till Lekia och där kostade de 99 och det vill jag inte ge för barn glasögon. Meja blev då ledsen så hon fick ta 100 lappen jag tagit ut och köpa vad hon ville. Hon valde en barbie docka för 79 och en ny ring (den andra försvann hos Julia) för 20 kr.

På fredag blir det, som jag tror jag berättat, att gå en sväng på marken i Godegård.


Kraam!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar