torsdag 16 april 2009

Veckan snart slut!!

Och vad underbart det är!!

Idag har vi invigt de nya utemöblerna vi fick av Stefans syster Marie. Tyvärr är de rätt dana för hon, eller de har inte tagit hand om dem utan låtit dem stå ute utan skydd i regn och snö ett tag men vi ska ta och måla dem så blir det nog bra!!

I går hade Stefan med sig ett lass med penséer så nu är det lite mer blommigt i trädgården. Längtar så tills min magnolia blommar!! Ska också ta tag med att så alla frön, kanske söndag om det hinns med.

På lördag ska vi på prinsesskalas i Åtvidaberg, Julia har fyllt år. Som det är nu så sover vi över.

På söndag ska vi på Tupperware-party, kommer inte köpa nåt men skönt att umgås. Det är hos en kille jag jobbar med och hans tjej och Stefan känner killen sen tidigt, han är också från Åtvidaberg. Världen är allt bra liten.

Nej, nu börjar snart Unga mödrar som jag måste se och så har jag tagit med mig matlådor från jobbet som nu är på värmning i ugnen!

Ha det bra i vårens UNDERBARA sol!!!

3 kommentarer:

  1. Magnolior är såååå fina tycker jag. Här nere i skåne blommar de för fullt. Underbart!

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas min kommer igång snart, knopparna blir större och större!!

    SvaraRadera
  3. Åhhh du är ju värsta trädgårdsmästaren! Vågar man så frön nu??
    Har LOVAAAAAT linus att vi ska ha lite morötter, örter, sallad gurka och sånt där vettu men jag har INGA gröna fingrar TIPS mottages tacksamt!!

    Kram

    SvaraRadera