onsdag 1 april 2009

Så då..

Då var man på VC i dag. Tyvärr kunde jag inte få nån annan medicin, men det bästa är att det "bara" är ett kraftigt virus så jag får stå ut och fortsätta med Mollipecten.... Men läkaren sa att det var bara att komma tillbaka igen om det inte försvinner, vill helst inte ge mig för mycket medicin med tanke på bebisen...

Idag har vi grillat i gen. GOTT!!

Jo måste berätta, chefen är så bra och sa till mig att jag inte behöver känna kig stressad att bli frisk för att komma tillbaka. Så jag stannar hemma resten av veckan plus mån och tis. Grållan ska kastreras på måndag och så får vi nytt golv i v-rummet så då får jag sammanlagt fyra dagar till att bli frisk, vilket är ju bra med tanke på arbetet, kan ju inte gå omkring och hosta tills jag kväljer bland alla matgäster..

Nej, ka se slutet på Room Service..

På onsdag blir det 25 veckors kontroll hos BM!!
KRAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar