fredag 3 april 2009

Oh my....

Kan det vara så att jag fått foglossning? Hade inte det med Meja så jag vet inte riktigt...
Det började i går och jag tänkte inte mer på det. När jag vaknade i morse var det bättre men så fort jag började röra mig mer kom det tillbaka...
Gick in på www.niomanader.se och symtomen stämmer in helt. Får hålla ut till onsdag då jag ska till BM om det inte går över innan...

Jag som hade tänkt baka idag.. Klarar jag av det?? Får hålla på sittandes vid köksbordet som en pensionär tihi..

När jag väntade Meja var jag superglad över min lätta graviditet och hade endast halsbränna och var rädd att jag skulle kräkas som en galning nästa gång, men det har jag ju inte gjort men nu då kanske fått fog problem..
Om det nu är foglossning, lite kul att känna att man verkligen ÄR gravid..

Nej, paus dags!

KRAM

1 kommentar:

  1. Foglossning ÄR INTE kul. Med första barnet var den måttlig, med andra barnet jävligt och med tredje barnet fick jag foglossning redan innan jag hade tagit ett graviditetstest. Det är bara att bita ihop.
    Vissa dagar kom jag inte ur sängen utan hjälp. Fick ha "graviditetsbälte", det hjälpte något. Nu är minstingen 5 år och jag kan fortfarande känna av det ibland. =(

    SvaraRadera