måndag 27 april 2009

COOLT

Ha ha ha!! Vi hade ingen möjlighet att få box via BBB där vi bor nu så istället fick vi ett erbjudande om mobilt bredband plus världens lilla gulligaste laptop! Jag och Stefan satt vid varsin dator och dummade oss med varandra på MSN. Moget va??
Men en laptop är ju bekvämt för min del när jag har svårt att sitta längre stunder, då är det bara att lägga datorn i knät och luta mig tillbaka. Iallafall..

Morgondagen blir en jobbig dag.Vi har catering till en begravning med 120 gäster... Jag ska stå och servera maten i morn i restaurangen och när kockarna är färdiga med "vår mat" ska de laga den andra och med tanke på att det bara är en i disken blir det en sjujäkla massa disk efter så det blir fullt upp från halv två till fyra. En possitiv sak är att jag slipper jobba över som jag först skulle göra..

Lilla Grållan var hos doktorn idag. Hon blev kastrerad, öronmärkt och vaccinerad. Vi har stängt in henne i tvättstugan så att hon får komma tillbaka i kugn och ro och inte ha Meja efter sig men det tar tid... Hon vill inte att man ska röra henne och Stefan hittade henne liggandes i kattlådan precis brevid bajset. har inte för mig att våran förra katt var såhär, men vi får se i morn hur det är med henne då..

Det verkar också som att jag blir ledig ändå 1 maj. Då blir det marken i Godegården med Stefans föräldrar och ena systern Carola. Efter det ville Stefans mamma äta på restaurangen och då blir det att boka bord.

Ja, det var väl vad jag hade nu. Ska ladda videon till Cityakuten sen blir det nog sängen. Måste ha en massa krafter för morgondagen..

Sovgott nattnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar