torsdag 15 januari 2009

Gud vad kul det är!!

När folk läser min blogg och lägger kommentarer!! Tack ni och tack alla som stödjer oss i denna knasiga tid!!
Vill bara glädja alla med att JA vi ska behålla den lilla och NEJ vid lyssnar inte på skitsnack från folk som inte vet.
Det är bara så skönt att skriva av sig!!

Nu har jag utökat det bloggar som jag följer, är nog upp i en ca 4 stycken nu. Alla skriver på ett intressant sätt, och är underhållande!!

Nu har besökte åkte hem igen, det var så trevligt. Det var en klasskamrat från gymnasiet och hennes son på 8 månader. Hon hade tom tagit med sig hembakade kussekatter GOTT!!

Hann och slänga ihop lite chokladbollar, tänkte slänga i mig ett par nu när Meja sover... Helt plötsligt behöver jag inte tänka "såååååå"mycket på vad jag äter... Nästan... TIHI..

Nam, nam, nam!!
Har också börjat med middagen, ugnstekt kyckling GOTT. Till det blir det antingen bulgur/jasminris och berniesås (men jag utan sås för berniesås är BLÄ).

Kram igen!!

1 kommentar: