torsdag 8 januari 2009

Ja ni alla!!

Vad har jag att berätta??
Har alltid velat haft en blogg men har tydligen inte haft tillräckligt intressanta tankar för att folk ska läsa. Nu har jag ändå gjort denna, för MIN skull, den som vill får gärna läsa och göra mig sällskap genom vardagen.

Ja, är en arbetslös undersköterska som kämpar varje dag för att hitta något att göra, jag är intresseard av allt möjligt, men alla lediga jobb är för välutbildade etc....

Är också rökare, men jag bannar mig varje gång jag tänder en stinkpinne, har i varjefall kommit så långt i min sluta-röka-kamp.
Förhoppningsvis detta år har jag verkligen en anledning att sluta. nej, är inte gravid men min läkare är väldigt possitiv till att jag kan få en bröstförminskning!!! Är så glad och förhoppningsfull!! Men ändå inte förmycket!!
Om jag får operationen, så ska jag banne mig sluta med giftet för att få bättre läkkött! Vill inte ha några äckliga variga sår pga rökning!!

Iallafall!!
Mina dagar spenderar jag iallafall hela förmiddagen framför datorn och letar jobb etc, sen blir det alldeles förmycket TV när jag igentligen behöverkomma ut och röra mig, men tyvärr har jag ingen i dennna bygd att umgås med så lat är jag när jag är själv.
Självklart blir det lek med Meja, min dotter, men jag tycker nog att det är för lite. Meja föddes 3 juni 2005 och skulle igentligen haft ett syskon i ca 1 årsåldern men fick reda på första ultraljudet i v. 12 att den lilla dog i v. 6.
Men det har vi gått igenom, får nu se när det blir dem tankarna igen.

Jag som ni kanske märker.. När jag väl börjar skriva har jag väldigt svårt att sluta... kan väldigt ofta bli bara en massa bla bla bla...

Så nu får det nog vara dags för mig att sluta, hoppas det finns nån därute som tycker min blogg är lite intressant iallafall!!

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar