torsdag 15 januari 2009

Men lilla Stefan då!!

Meja ville ha clementin igår kväll, men Stefan hade tagit de som var kvar till jobbet så jag sa till Meja att hon kan få lite gurka istället....
Stefan går till kylen och fixar... Stefan säger att det inte var god och Meja gillade inte den heller... Nu i morse ser jag att lilla Stefan inte tagit gurka... utan SQUASH!!! Kan tänka mig att det inte var gott!! Ha ha ha ha... Lilla Stefan.. Köks lektioner kanske??

Nu har man vat sig vi tanken att en liten är på väg, men jag kan inte helt slappna av förn vi varit på BM besök och ultra 4 februari... Sista ultrat visade ju ett missfall, så visst är man nervös.... De enda som inte vet är Stefans föräldrar... Hans mamma blev så ledsen när hon fick veta om missfallet, just det sen hans minsta storasyster vet inget heller men hon får allt vänta, konstiga människa...

Var på den där "jäääte treeevliga" fikan igår.... Så sitter hon och säger att mina senaste symptom - illamående och issnödig hela tiden är PSYKISKT!!! Vad vet hon om det!! När man vaknar och det första man tänker på är att "Fy fasen snart kräks jag" LÄGG DIG INTE I FÖR FAN!!! Sorry om jag svär men jag var tvungen...
Så sitter hon och säger "Jag tog också ett test för jag har inte haft mens på 2 mån och det passar verkligen inte nu eftersom jag ska få operationen" Men lilla du!!! Du väger ju runt 130 eller mer gå ner i vikt så blir mensen normal och hon har inte ens fått bekräftat att hon får operationen!!!!
Behöver jag säga att hennes test visade ett STORT MINUS!!
Så nu kommer hon snart börja böla om att hon inte kan få fler barn och spyr galla på de som kan..

Nu var jag nog lite negativ men jag måste skriva av mig!

Nu är det över, jag ska nog ta och baka chokladbollar, ska få besök om några timmar!!

KRAM KRAM!!!

3 kommentarer:

  1. Bry dig inte om vad andra säger. Känner du symptom så är det nog så. Du känner ju din kropp bättre än någon annan.

    Kram och Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Halkade in på din blogg via therese!
    Stå på dig. Mycket sunt val att behålla eftersom ni verkligen vill.

    Verkligen ett stort lycka till den 4:e!

    //Karro

    SvaraRadera
  3. Tack alla!! Känner jag som jag gör så gör jag ju det!
    Fortsätt gärna att kommentera och läsa! Tycker det är jätte kul!!!

    SvaraRadera