fredag 16 januari 2009

Jaaaa freeeedaaaaag!!!

Guud vad skööönt!! Älskar helger när hela familjen är hemma!

Är väldigt trött idag, Meja vaknade halv sju.. och jag är smått illamående hela tiden.. Men det får jag ju ta. Hade inga såna problem alls när jag väntade Meja.
Bara jag inte kräks är jag nöjd, har rätt stor kräkfobi, får smått panikångest när folk runtomkring har maginfluensa, framförallt på dagis...

Ja just det.. Röknigen.. Går inte sådär super... Men jag har dragit ner reält, röker iallafall hälften såmycket som jag gjorde innan och förhoppningsvis kan jag trappa ner och sedan sluta helt.

Nej, jag måste lägga mig i soffa, ska se färdigt "Vakna med The Voice" och sen blir det inspelat från igår, "Vad blir det för mat" ÄLSKAR Per Moberg när han lagar mat!!

Ha det bra så länge, kanske skriver jag mer sen om jag piggnar till lite..

KRAM KRAM

2 kommentarer:

  1. Åhh jag älskar Per Morberg! Allt han gör ser så jäkla gott ut och sen ser det ju vrålenkelt ut när han fixar till maten!

    SvaraRadera