måndag 19 januari 2009

Mååååndag!!


Och det snööööar!!! Typiskt nog är Mejas pulka i bilen, i garaget... Stefan har både nyckel till garaget och bilen på sig så... Kanske blir det en snögubbe istället???


Åhhh... jag tycker det är såååå lååångt kvar till den 4 februari, vill på ultraljud nuuuuuuu!!!Känner mig aldrig helt säker på att jag är gravid på riktigt förns efter ultraljudet... Okej.. har bara varit gravid två gånger.. Första var underbar, andra var åt hel---e.. Så jag kan inte riktigt slappna av...

Ok, testet var possitivt, magen förändras FORT(!), hungrig var 4:e timme, smått illamående, vääääldigt öm om mina stackars bröstvårtor, och halsbränna ibland, vääldigt många bra graviditetsymtom men ja....


Har tittat lite på liggvagn (har en ljusrosa scooter sen Meja som vi ska använda), behöver ingen sittdel, har fastnat lite för Baby Travel med trehjul, har typ tre krav;

*Hög (vi är långa)

*Ingen äcklig färg

*Hyfsat pris runt 3000 (ska vara ekonomiska)


Nån som har ett råd på vagn? Ok, jag är tidig men det är kul att titta redan nu. helst skulle jag vilja ha en hyfsat nu Emmaljunga Duo Edge, men de är dyra och det finns inga knappt nu på blocket...


Nej.. Är nog dags att sluta!

Ha det bra!!

4 kommentarer:

  1. vi har en sin baby travel tror jag det är som är mörkbrun som vi använt lite ´till mollie. ska sätta ut den på annons idag på vagnen och ska ha 1500 för den.. båge ligg och sittvagn.. med insats och allt.. fin fin!!

    SvaraRadera
  2. Hittade den inte, du kanske inte hunnit lägga in den än?? Kan du inte maila en bild eller skicka via MSN??

    SvaraRadera
  3. kan skicka över en bild ikväll när jag kommer hem.. skulle lägga in annonsen ikväll var det tänkt..

    SvaraRadera