måndag 12 januari 2009

Satan i brasan!!!

Hon skrev i går på MSN och frågade om vi ville träffas för en fika... Fan kors i taket!! Vad skulle vi säga??? Ehh.. OK?? Först trodde vi att hon ville att vi skulle komma till dem för de har köpt en ny bokhylla och de, absolut hon, har en vana att "över skryta" deras inköp.. Men nej, de ville träffas på "MAXI - cafeet" Oj då....
Men.... Kanskle blir nån av oss sjuk?? Kanske lite feber? Ja, lite taskigt men hur taskiga har de varit mot oss de senaste ÅREN???

Är ändå lite nervös före morgondagen...och av nån anledning smått nervös av ev en liten bulle i ugnen...
NEJ DET ÄR INTE PLANERAT och förstår absolut inte hur jag EV kan vara det..
Men.. Fick ju mini-piller istället för p-piller, nya barnmorskan tyckte jag var för tjock för mina vanliga.
Mini-pillren var ju bra för mensen försvann helt MEN, jag blev totalt illamående och tappade sexlusten totalt!!
Kommer knappt ihåg sist vi hade sex.. Kanske mitten av november.. SÅ NÄR kunde jag blivit gravid?? Sen slutade jag med dem, illamåendet försvann men min lust är som bortblåst... Och mensen har inte kommit än!!
Det är över en månad sen jag slutade och nu börjar jag inbilla mig att mina bröst problem faktiskt beror på bulle... Men ändå inte...
Har tyvärr förtillfället inte råda med ett "g-test" väntar tills slutat av veckan
En liten skulle absolut inte passa nu pga inkomst och ev ett boobjobb...

Men tack för att jag fått skriva av mig!!
Inbillar mig säkert bara men vart fasen är mensen!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar