onsdag 14 januari 2009

Tack alla vänner!

Det är så skönt att ni finns!! För att vi får prata ut!
Som ni nog förståt så kommer vi behålla den lilla/lille, det kommer bli hårt men vi kommer att lösa det!

BM ringde sen igår, som hon tror är jag i v. 10-11, fast jag känner mig längre gången, magen har förändrat sig mer.
Lustigt, så fort vi fick reda på plusset kommer fler symptom, kissade hela dagen igår, och jag är nog lite illamående, var ju aldrig illamående när jag väntade Meja..
Hade nog de symptomen tidigare men förträngde nog dem för att jag var så säker på att nej, jag är inte gravid...

Ja, är såååå rastlös, rökte upp alla cigg igår så nu är det en annan kamp att vinna, än så länge går det.
Rökte mindre under första graviditeten, rökte knappt "in public" för att jag skämdes, innan missfallet rökte jag som vanligt, därför vill jag inte riskera nåt nu, kanske "röker jag på" av någon av vännerna men det kommer inte att bli ofta HEJA MIG!!!!

Sökte ett jobb i måndags, det var typ telefonfölrsäljare, mobilt bredband, fast man ringer bara till befintliga kunder. Arb. tid 9-16, provisionslön, men det är nåt iallafall och det var här i Motala så det kan nog vara bra.

Ja det vart nog allt!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar