fredag 30 januari 2009

Hej hå!!

Blev glad när jag läste en annan mammas blogg!! Jag har fått en AWARD av henne!! Tack!! Är glad att hon gillar min blogg!!
Jag hänger ju ut mig rätt mycket så det är skönt att nån gillar det!

Kan fortfarande inte helt slappna av, två test positiva och ett negativt... Det måste varit nått fel på det testet, vad tusan har annars hänt med min kropp?? Har flera "symtom";
*Magen - väldigt förändrad
*"Graviditets fjärilar/bubbel" magen
*Halsbränna
*Oooootroooligt ömma bröstvårtor som har "öppnat sig"
*Lite äcklad (Såg en snorkråka i handfatet, började hulka, fick säga åt Stefan att ta bort den)
Eller hur alla läsare? Visst f-n är jag gravid om man ser på symtomen??

Ishockey matchen? Jo, Meja höll ut i hela två perioder, med hjälp av lite godis. En i motståndarlaget blev slagen över näsan och började störtblöda, Meja blev lite rädd och sa att det är bäst att han åker hem (Tihi, söta gosan).
Iallafall, spelaren gick av isen och kom tillbaka när det slutat böda och fortsatte spela med ILL BLÅ näsa. Hoppas att han åkte till sjukan efter.

Fredag, har inget speciellt inplanerat. Ska väl till Mejas kusioner som fyllt år och lämna paket. Tyvärr blir vi bjuda på lunch, inget trevligt med tanke på deras mamma. Hon klagar, tjatar, lite överklass fasoner och hennes ungar är så bortskämda.... SUCK...

Vill iallafall hälsa på familjen Jönsson/Johnsson. Deras flicka ska få lite blöjor som vi har kvar efter Meja, orkar inte spara dem och vill inte slänga, är nästan ett och ett halvt paket.

Ska till AMS på måndag.. Ny handläggning.. Min handledare är underbar, eller ja, skitbra! Gillar henne skarpt och sen heter hon också Malin!!

Längtar så förbannat mycket till onsdag så att jag får redan på svar och vitt att jag förhoppningsvis är gravid... Blir lite jobbigt att säga till alla att det var falskt alarm... Usch.. Vill så gärna ha den lilla/lille....

Ha det bra, ska nog starta disk och tvättmaskinen tror jag..

Jo en sak till, pratade med min mamma igår, hon ville ta med mig till stan och köpa lite kläder till mig!! Är så glad!! Har inge fina hela kläder, bara en massa mys pys byxor etc. Får se när det blir!

Ajökens!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar