torsdag 7 maj 2009

En dag till..

..sen är det helg igen!!

I går var man hos BM på 29v. kontroll. Det första min BM sa var; "Men gud så sliten och trött du ser ut" Ehh.. gör jag? Just då kände jag mig hyffsat pigg. Men iallafall.. Vi gick igenom mina arbetsuppgifter, tider och hur min kropp känner sig och hon sa bara; "Det är nog bra att du går ner i tid".
Visst det skulle vara super skönt men jag tjänar inte så mycket och mindre timmar = mindre pengar...
Iallafall, får se hur jag gör. Ska prata med bossen nästa gång han kommer så får vi se.

Idag var jag på glucosbelastning. Allt gick bara bra och värderna bra. HB:t har gått ner till 129 så vi får se om det blir järntabletter efter 27 maj då jag ska till BM igen på 32v. kontroll.

Efter det var det dags för jobb. Idag på menyn var det raggmunk eller köttfärslimpa. MYCKET FOLK!!! Coolt med tanke på att min BM vill att jag ska ta det lungt och idag var jag vid serveringen...

I morgon blir det Flygande Jakob eller nåt annat som jag inte kommer ihåg..

Det var allt flör mig!!

KRAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar