fredag 8 maj 2009

OH MY, VILKEN DAG!!

INTE SÅ HIMLA MYCKET GÄSTER MEN IDAG ÄR MIN RYGG TOTALT SLUT, OK, JAG SÄGER DET OFTA NU FÖR TIDEN MEN HAR VARIT SÅ SEG OCH HAFT SÅ ONT SÅ ATT JAG SKULLE KUNNATV DÖDA FÖR ATT FÅ LÄÅGGA MIG EN HALVTIMMA..

I KVÄLL BLIR DET SUPERLUNGT, TÄNKTE TA MIG ETT BAD (OM JAG HAR TÅLAMOD ATT LIGGA I ETT TAG), FÖR ATT SE OM RYGGEN MJUKAS UPP LITE.

STEFAN SKA SE PÅ HOCKEY KL 8 SÅ DÅ SER JAG PÅ TALANG I SOVRUMMET OCH MYSER UNDER TÄCKET.

I MORGON SKA VI ÅKA TILL ÅTVIDABERG FÖR ATT HÄLSA PÅ LINDA OCH HENNES FAMILJ OCH EV STEFANS FÖRÄLDRAR.

PÅ SÖNDAG HAR VI ÄNNU INGA PLANER MEN OM DET BLIR FINT VÄDER SÅ BLIR DET UTE I TRÄDGÅRDEN, MÅSTE KLIPPA GRÄSET OCH LITE ANNAT PYSSEL.

NEJ NU SKA JAG LÄGGA MIG EN LITEN STUND..

TREVLIG HELG ALLA NI

PS. SKULLE BARA SE HUR BLOGGEN SÅG UT MED BARA STORA BOKSTÄVER...

2 kommentarer:

  1. Låter som bra aktiviteter för en helg.

    Versala bokstäver är mycket jobbigare att läsa än gemena, så jag hade kört som vanligt om jag var du. Stor bokstav i början, små på mitten och en punkt i slutet ;)

    Trevlig helg på er också.

    SvaraRadera
  2. Ja, ska köra på vanligt sätt i fortsättningen. Råkade bara trycka på Caps Lock och fortsatte skriva..

    SvaraRadera