söndag 3 maj 2009

Uppdatering!!

Jag hittade mina kära jordgubbsplantor idag!! Ett fynd!! 10st för 79:- Vi köpte även fiberduk så nu är alla fröer sådda och jordgubbarna planterade. Fiberduken använder vi för ev frost. Nu är det bara att hoppas på bra skörder och fina blommor.
Jobbigt var det iallafall att så runt tio påsar fröer helt själv när jag knappt kan nån ner till marken, är helt slut.

Känner av graviditeten mer och mer. Var inte alls lika trött med Meja men det kan ju bero på att jag nu jobbar samtidigt. Klarar inte av att gå och stå förlänge blir totalt slut, börjar vagga mer och mer så nu händer det grejer!!

I veckan då?? Jo, på onsdag är det dags för koll hos BM, 29 v. kontroll och torsdag är det den underbara glucosbelastningen..

Nej, nu är det dags för lite kvällsmackor, sen blir det Gossip Girl, sen McLeods Döttrar som vi spelat in och sen dusch och sängen. Måste bara komma ihåg att blåsa håret innan jag lägger mig annars står det åt alla möjliga håll i morn bitti..

KRAM igen!!

2 kommentarer:

  1. står åt alla håll gör det väll varje morgon ha ha

    SvaraRadera
  2. Vart hittade du så billiga jordgubbsplantor??

    SvaraRadera