tisdag 5 maj 2009

Tisdag!!

Jag kom igenom dagen med godisabstinens. Tog upp bläckfisk (som jag älskar) och stekte ihop med paprika och purjo, mmmmm vad gött.

Idag slutade jag tidigt runt 14.45 för jag var tvungen att gå till Skatteverket... Min deklaration har kommit bort och därmed deklarerade jag inte i går... Förhoppningsvis får jag inte för mycket straffavgift för förseningen.. Jag ska ju ändå betala 2468:-!!

I morn är det dags för 29 veckors kontroll hos BM. Min arbetskamrat som igentligen är ledig i morn kommer vid halv tre bara för att skjutsa mig. Stefan hade inte tid att följa med i morn och jag klarar inte av att gå... Inte så långt..

Jag sa till Stefan förut när vi var på väg hem, att denna gången känner jag verkligen hur det är att vara gravid. Jag är totalt slut, men som jag nämnt tidigare, kroppen är inte van att arbeta och att vara gravid. Jag gick ju bara hemma när jag väntade Meja.. Bara jag orkar stå ut till sissta juni... HEJA MIG!!

Nu ska jag se på Sjukhuset, Ugly Betty och House, sen NATTI NATTI

1 kommentar:

  1. Ajdå! Inte br att deklarationen kom bort. Men kunde du inte deklarera på nätet då? Då behöver man ju inte blanketten.

    Vad jag fattade det som så kostar det 500kr om man bara är någon dag försenad och inte har varit det innan.

    Tråkigt att behöva betala. Det har jag bara fått göra en gång tror jag och då en väldigt liten summa.

    I år får vi tillbaka 29.972kr *hoppar och skuttar*

    Hur gammal är Meja nu?

    SvaraRadera