lördag 23 maj 2009

Lördag!!

Om två timmar ska vi träffa en arbetskamrat till Stefan och sen åka ut till hennes islandshäst som fått ett föl. Underbart söt med tre färger. Ska fixa bild!!
Efter det blir det rätt lungt, har inget inplanerat iallafall..
Eller jo, måste lägga på fiberduken för det är en skata som käkar upp mina solrosplantor!!!

I torsdags var det meningen att jag skulle börja kl 10, men det blev visst nio. Hade inget att göra hemma.
Efter man slutat blev det en picnic med vänner. Vi hamnade i Vadstena vid slottet och fikade vid lekplatsen där. Jag hade med mig en tårta som jag fick köpa från restaurangen för ynka 40 kr!

I går kom vännerna på besök igen och vi såg tillsammans på Talang. Ja att "Men" gick vidare, det var såå bra och kul tyckte jag.

I morgon ska vi åka till mina föräldrar nån gång på eftermiddagen. Vi ska bla titta igenom Mejas gamla bebiskläder och lite annat sånt.

Ja, nu är man inne i v. 31, fasen vad fort det gått... I går kände jag världes kick som gjorde lite ont, eller var obehaglig. Inte upp mot revbenen utan mer "rakt ut". Såna sparkar gjorde inte Meja så det var samtidigt lite häftigt...

Nej, nu ska jag sparka upp Stefan så att vi kan äta frulle sen måste jag in i duschen innan "häst-titten".

KRAAM KRAAAAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar