tisdag 19 maj 2009

Tröttare än tröttast..

Ja, jag vet, jag tjatar en hel del om det, men nu, varenda dag, är jag så pass slut i heeela kroppen och huvudet att jag skulle kunna somna sittandes och då har det gått långt när det gäller mig.........
Har iallafall bestämt mig, som det är nu, att jag jobbar min sista dag 12 juni, sen blir det att ta ut de semesterdagar jag är berättigad till och efter det börjar jag på min föräldrapenning.

Har ett problem denna vecka, vet inte hur jag ska orka, kroppen behöver vila men torsdag som jag MÅSTE jobba då vi bara är 4 st och ändå har två rätter även att det är en röd dag (har annars bara en rätt röda dagar). Det är liksom raggmunk som är otroooligt populärt så det kommer minst 100 matgäster. I värsta fall (ska känna efter ordentligt i morn), så jobbar jag bara under lunch tid torsdag 11-14.30 istället för 7-16 och tar sjukdag på fredag. Jag måste verkligen annars pajar säkert min kropp och jag kan säkert gå in i väggen.

Så, nu vet ni lite mer.

Har nog inget mer för nu....

KRAAAM

Ps. Tack Peura för att du är tillbaka ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar