måndag 4 maj 2009

En kväll full av halsbränna..

Dagen har varit bra men jag blir så seg och trött i hela kroppen... Jag vill stå ut till sista juni och jag ska kämpa för att klara det men det är jobbigt..

När jag kom hem skulle vi äta mat. Vi hade tagit upp matlådor från jobbet som vi hade i frysen, Jättegod fiskgrantäng men jag klarade inte av att äta pga den jäkla halsbränna... Det har suttit i hela kvällen och jag dricker Loka, men nu funderar jag fasen på att ta en av de äckliga tuggisarna Link. Superbra men bläää vad äckliga, försöker stå uts å länge som möjligt men nu får det vara nog!!

Stefan är i Åtvidaberg och ser på fotboll. Jag kände inte för att följa med och det blir så sent för Meja även om hon somnar i bilen och somnar direkt när vi kommit hem.
Problemet är att jag är så förbannat godissugen och hur ska jag komma iväg när Meja är hemma. Hon får ju bara äta på lördagar, men köper jag så vill ju hon ha.
Nu gick ju hon och la sig tidigt, hade tänkt att snabbt smita iväg men det kändes inget bra att göra så så jag får stå ut. Kanske kan Stefan stanna till nånstans på hemvägen så jag får nåt litet?? Fast han kommer hem rätt sent...

Nej, ska se färdigt på Sjukhuset, sen blir det Färjan 2, Ctyakuten, vi får spela in CSI.

Ha det bra alla där ute som vill läsa och läsermin blogg!!

2 kommentarer:

  1. Halsbränna är för jäkla jobbigt alltså. Hoppas det blir bättre snart igen. Jag hade halsbränna alla tre graviditeterna men med Loke var det värst.

    Håller med om att det är jobbigt att vara godissugen å så har man INGET att tugga på, det är nästan så man får abstinens då. Du får intala dig själv att du just nu äter nåt gott. Kanske går över då.

    SvaraRadera
  2. Jag klarade av kvällen! Jag tog upp bläckfisk som jag älskar och stekte ihop med paprika och purjo. GÖTT

    SvaraRadera