lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag....

.... och jag är ensam hemma. Stefan åker snart till Karlstad för att se Färjastad slå Frölunda! Meja åkte till farmor och farfar i går. De kommer hem hit i morn för att lamna gisan, som jag saknar massor.. Är inte skönt längre att vara barnledig en hel helg.. Det är så tyst..

Så vad ska jag hitta på idag?? Ja, ska väl se andra åket, damernas slalom, tror det är nån herr sprint efter, sen blir det väl att tvätta, städa och sen se Melodofestivalen lite slött.

Vi har redan börjat fundera på namn på bebisen. Jag har fått för mig att det är en liten pojke. Skulle vara kul med en av varje. Vi har några förslag men jag vill ha nåt anorlunda, inte så vanligt.. Har ni några ideer på flick och pojknamn och ge mig??

Var ute och skulle salta lite på plattorna på uteplatsen, en halv meter åt vänster drasade ner is från balkongen över. Där hade jag tur!! Kan man gå till grannen och be henne slå ner isen??

Nej, nu börjar skidorna!

Ha en trevlig alla hjärtans dag!! Jag ska försöka! Okej, jag och Stefan firar vääääldigt sällan denna dag, men det skulle varit mysigare med han hemma idag..

KRAM

2 kommentarer:

  1. Ja, det kan man. Det är grannens skyldighet att se till att det inte häger farlig is från balkongen som någon under kan få i huvudet.

    SvaraRadera
  2. Jo, vi får nog göra så. Skönt är att alla våra grannar är jättetrevliga!

    SvaraRadera