torsdag 19 februari 2009

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Min handläggare på AMS har äntligen ringt och jag har fått ett super positivt besked!!!
JAG BÖRJAR JOBBA 2 MARS!!!
Hon ska använda veckan till att skaffa fram alla papper etc. Det bästa är att det är "särskilt anställningsstöd" vilket betyder att jag får LÖN!!
Han jag ska jobba för hjälper mig med att ha nåt att göra tills bebisen ska komma, jag är väldigt tacksam!! Att det finns sånna människor!!

Nu är det inte många dagar kvar till UL... Jag längtar!!!

KRAMAR

3 kommentarer:

  1. Men vad roligt. Stort grattis. Det måste kännas skönt att få något att göra när man gått hemma så länge.

    SvaraRadera
  2. Ja gud jag det ska bli jätteskönt!!

    SvaraRadera
  3. Grattis! Det här kommer få dig att känna dig som en ny människa. Bara lyxen att lämna hemmet ibland. Det måste man få unna sig!

    SvaraRadera