måndag 16 februari 2009

Härliga måndag!

Meja får vara hemma idag, jag känner mig allmänt hängig, bara jag inte blir sjuk nu. Ska som det verkar, börja jobba. Ja, inte ett riktigt jobb, men nåt praktik aktigt eller det där fina "särskilt anställningsstöd". Då blir det lite mer pengar i kassan tills bebisen kommer. Ska bli skönt att få något att syssla med, har ju varit hemma i fem år... Väldigt långtråkigt och uttjatat. Har bara haft ETT sommarjobb på fem år och det var i sommras.

Hade jag rätt eller hade jag rätt i förra bloggen!!?? Färjestad utklassade Frölunda!! De vann med 8-1!!

I går åkte Meja pulka. Hon ville att Stefan skulle åka med - pulkan sprack, Meja blev lite ledsen men vi har lovat henne att hon ska få en ny på onsdag!

Nästa tisdag får vi reda på när bebisen ska komma. LÄNGTAR!! Förhoppningsvis får vi också ett hum om könet. Går det att se, vill vi gärna veta!

Nej, det var väl allt, dagen blir nog väldigt lugn idag.

KRAMAR

5 kommentarer:

  1. vi fick veta i vecka 18 med Olle och 20 med simon!

    SvaraRadera
  2. Ok. Men här i Motala vill de gärna INTE säga nåt eftersom det inte är helt säkert. Men det tycker jag är lite dumt, vill föräldrarna ha en liten hint tycker jag att de kan säga det. Så vi får se..

    SvaraRadera
  3. förstår varför de inte berättar lite mer efter att ha läst på aftonblandets sida. Där stod det om en mamma som gjort abort sent två ggr i rad efter att hon fått reda på att hon väntar flickor. Levde i en sån religion eller kultur där flickor är mindre värda. Då förstår jag om de vill ta bort möjligheten om att se könet

    SvaraRadera
  4. Till oss sa dem från början att om dem inte var 100% säkra så sa de inget! I norrköping säger man inget alls till någon. Vi gjorde i Lkpg och med Simon kunde jag själv se och då frågade jag om det var en pojk och hon skrattade och sa Ja!!

    Jag förstår som Tessi säger att dem inte vill säga eftersom det gör att vissa inte vill ha sina barn!

    Annars får ni boka in en tid hos Anders Selbing han gör 3d och säger könet...

    SvaraRadera
  5. Men han Anders, det kostar en del va?

    SvaraRadera