torsdag 12 februari 2009

Halå hallå!!

Ja ni... Första gången på en vecka slapp jag gå upp kl 6 för att kissa. Skönt!! Kunde sova ända tills 7!!

I morgon är det glucosbelastning. Tänkte passa på och fråga ifall BM har tid och lyssna på den lilla/lille. Gick ju inte så bra sist med tanke på att jag började böla.

På fredag ska Meja till farmor och farfar. Meja och farfar ska titta på tåg medans farmor lagar mat - köttbullar och potatismos (Har Meja sagt). Meja ska stanna till söndag. På lördag ska Stefan till Karlstad med arbetskamrater som bjudit honom på hockey. Så jag ska sitta själv hemma.
Först hade jag tänkt hyra "Aragon", en film som Linda tycker passar mig, men det blir nog inte så nu eftersom det är Melodifestivalen. Måste se den pga Markoolio och Måns. Tycker om Markollios humor (Ja, jag är konstig!! har ni förresten sett delfinshowen på Kolmården som Markoolio gjort? ROLIG!!), och Måns, han är helt enkelt snygg och sjunger bra också.

Just det. Det finns en som vi umgås med i nödfall, hon tycker det är ett svek mot ens sambo/pojkvän etc att säga att nån annan är snygg. HERREGUUUUD!!!!
Stefan vet att även om jag säger att den och den är snygg inte tusan hänger jag efter den personen!!

Aja, nu får det vara nog. Skriver säkert i morn efter glucosgrejen.

Ha det gött!!

KRAM

7 kommentarer:

  1. Har också hört det där. jag är ganska frikostig med att tala om att jag tycker vissa personer är snygga. Både framför min make och framför personen det gäller.

    Likadant när det gäller skådisar, artister m.m.

    Man kan faktiskt tycka att någon är snygg utan att man tänkt jaga just den personen.

    Maken tycker precis lika som jag.

    har en polare som blev helt bestört över att jag helt öppet under en middag talade om att makens ena jobbkolega är nåt av det snyggaste jag sett.

    Varken jag eller maken är speciellt svartsjuka av oss.

    SvaraRadera
  2. Samma här. Man hon jag pratar om är ja, vill inte säga för mycket, men vi vet att hennes sambo tittar gärna på andra tjejer och flörtar när hon inte ser.

    SvaraRadera
  3. Usch och fy för melodifestivalen.. tycker synd om artisterna för de kommer i skymundan för det knäppa upplägget som är på programmet. Många kommer dissa det helt pga av det tror jag..

    SvaraRadera
  4. Hahaha ojj då är jag en ganska hemsk fru som total dreglar över persbrandt på söndagarna och på lördagarna på wallander dreglar jag efter Rapace... Stackars min man! Men å andra sidan är han hot på angelina jolie... Usch vilket förhållande vi har :-D

    SvaraRadera
  5. Ha ha!! Stefan säger aldrig vem han tycker är snygg men vet att han är svag för Julia Roberts och Sandra Bullock, men han bryr sig inte när jag säger att nån är snygg. Och ja! Persbrandt och Rapace är MUMS FILLIBABBA!!

    SvaraRadera
  6. skulle jag säga vilka som var snygga då jä..ar får jag sitta länge och babbla upp alla ha ha.

    SvaraRadera