fredag 6 februari 2009

Skönt med fredag!

Men helgen blir ändå lugn.
Snart kommer Stefan hem (tidigare) han har med sig den "braiga" systern "Lola" (Carola). Hon har tittat på en lägenhet här i Motala fast hon tar den nog inte.

I morgon ska Stefan till Norrköping och se en träningsmatch mellan kära Åtvidaberg och Norrköping. Under tiden ska jag och Meja vara hos Lola, med andra ord spenderar hon natten här.

Jag ska snart slänga ihop en fruktsallad, har längtat efter den hela dagen! Jag och Meja var och handlade lite frukt förut och Meja fick en stjärtlapp som hon har tjatat hon. På vägen hem stannade vi till vid en backe så hon fick pröva den. Den var rätt brant och det gick fort. Första åket välte hon och åkte sista biten med ansiktet i snön, men hon skrattade. Tyvärr kunde vi inte vara så länge där för jag var så hungrig och av någon anledning *ler* är jag tvungen att kissa stup i kvarten!

Söndagen blir nog också lugn. Om det är nån snö kvar kanske vi tar en promenad till baken så att Meja kan få leka av sig. Om inte annat kanske vi kan ta med oss pulka och "lappen" till Lola i morn?? Vi får se..

Ja det var väl allt!

Jo, på måndag ska jag göra allt för att sluta helt med giftpinnarna!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar