söndag 1 februari 2009

Det var den dagen!

Vi åkte efter frullen och hälsade på min mor. Pappa skulle jobba och hade åkt innan vi kom. Daniel vaknade inte förns vi skulle åka. Danile är altså min lillebror, född 85. På tala om han! det jäkeln har bokat en resa.. eller snarare flera... Åker 27/2 ocj kommer hem 6/6!! Det blir;
*Thailand
*Nya Zeeland
*Australien
*Amerika
Denna "resa" kommer gå på ca 60 000kr!!! Vilken han har absolut har råd med med tanke på att han bor hemma, jobbar som en galning, sparar och betalar inte mycket hemma.. Kul för han men jag tycker nog det är lite onödigt med så mycket pengar.. Sen är han ju ändå min lillebror..

I morgon blir det AMS, får se vad min handledare säger när jag berättar att jag tydligen är gravid..
Det blir ju inget sommarjob iallafall, kan ju inte jobba inom vården höggravid.. Inte lyckat..

Vi frågade Meja vad hon ville göra i sommar om hon fick välja på Kolmården och Astrid Lindgrens Värld. Det blir att hälsa på "Lilla gubben".

har också börjat fråga lite vad hon vill ha i paketen när hon fyller år.. Bla en "Peng - båt". Det är Mejas namn för Passagerar båtarna som åker i kanalen.

Nej ska se Beck nu tänkte jag!

Ha det bra!!

2 kommentarer:

  1. Kul för din bror. Men jag tycker att 60.000kr låter ganska lite för en sådan lång resa även om i alla fall Thailand är billigt. (om man bortser från de mest turisttäta områderna).

    Lycka till hos AMS i morgon.

    SvaraRadera
  2. Ja tack! Min mamma sa att det går på MINST 60 000 glömde skriva det

    SvaraRadera