onsdag 11 februari 2009

Svag människa..




Det är vad jag är... Höll ut en ynka Jä*la dag! Att jag är så svag att jag tillåter mig själv röka när jag är gravid!!! Tycker inte om mig så mycket för det. Men jag får iallafall dåligt samvete VARJE gång jag tänder en cigg och jag har faktiskt dragit ner en hel del så jag kan nog kalla mig lite duktig iallafall..




Har hittat en ny vagn som jag är förtjust i. Påmnner i modell om Emmaljunga Duo Edge (Min önskevagn).


Focus heter den och finns att beställa via nätet eller i affär i Tranås. Spå det blir att åka dit och titta närmare.


Billig är den också! Liggdel, sittdel, skötväska endast 2795:-!!!




I går var vi hos en kär vän i Åtvidaberg som behövde lite hjälp. Vi köpte med oss vaniljsemlor från Sandelius och senare käkade vi utemat vilket vi inte borde gjort med tanke på att folk blivit matförgiftade från just det stället, inklusive vår vän! Men än sålänge är det lungt och i fortsättningen är jag väldigt skeptisk till att äta från Pizzeria etc.




Meja är hemma idag med. Jag hade en så otrolig skallebäng i går så jag tänkte att jag inte skulle orka med buss idag men nu är jag pigg. Meja går bara tre dagra i veckan (Mån, ons och tors) 9-14 men det blir annorlunda denna vecka. Hon är ledeig i morn och går på fedag för jag ska på gluckosbelastning på fredag.




Idag blir det nog ändå lungt. Har inget inplanerat men det blir nog att vara inne tror jag.




Nu är det ett datum jag kommer tjata om... 24 februari då det är UL igen, då vi får reda på när den lilla/lille vill komma och om det går så ska vi ta reda på kön.




Tittade lite på http://www.pandurohobby.se/ och hittade en super gullig spjälsängsmobil som jag är väldigt sugen på att beställa och pyssla ihop!




I går kom benen till bordskivan. Konstigt med tanke på att de inte är betalda plus att skruvarna som vi har betalat inte har kommit.. Konstigt....


Ja, vi fick tag i en 6 manna bordskiva utan ben, så vi beställde ben och trodde då att det skulle komma räkning med benen men nej.. Kanke är de gratis medan skruvarna kostar??


Krånligt att berätta via blogg...




Nej nu var det nog allt. Mycket om allt och inget..




Kram Kram!!

4 kommentarer:

  1. Fina vagnar. Gillade den med blommor på.

    SvaraRadera
  2. Jag vill inte vara pessi eller så, men min svåger Björn hade en sådan till sin son, inte ens 1 månad höll den! Dem fick byta ut chassit eftersom det var helt slut. Det tog en månad till sedan var det trasigt dem försökte då få sina pengar tillbax men dom vägrade ge dem. Så dem fick sälja den på blocket för en ynka summa och fick se sig blåsta på nästan 2000kr.

    Annars är den fin!

    SvaraRadera
  3. Aha.. Var rädd att det kunde vara så.. Hoppas bara att alla inte är så... Har fastnat så för den...

    SvaraRadera